LightDark
branding

Cúpulla

[PT]

a marca Cúpulla nasceu da união entre dois jovens empreendedores com o sonho de criar um ambiente de excelência, sofisticação e exclusividade para agregar mais qualidade de vida aos seus clientes em Manaus, capital do Amazonas.

O desafio era produzir uma identidade visual que fosse disruptiva entre as marcas de outros estabelecimentos, além de expressar essa sofisticação e modernidade que o bar oferece a quem frequenta o local. Com isso, foi desenvolvido um símbolo geométrico que representasse essa união entre amigos, além de trazer o significado da própria palavra “cúpula” à marca.

[EN]

Cúpulla was born from the union between two young entrepreneurs with the dream of creating an environment of excellence, sophistication and exclusivity to add more quality of life to their customers in Manaus, capital of Amazonas.

The challenge was to produce a visual identity that would be disruptive among the brands of other establishments, in addition to expressing the sophistication and modernity that the bar offers to those who frequent the place. With this, a geometric symbol was developed to represent this union between friends, in addition to bringing the meaning of the word “cupola” itself to the brand.

Cúpulla

Identidade Visual

Paulo Nery